Λουλούδια!

Επειδή με την τελευταία ανάρτηση σκόρπισα μια θλίψη τριγύρω και καθόλου δε θέλω να μένει αυτή η αίσθηση σε όσους επισκέπτονται αυτό το bloggάκι, σκέφτηκα να γράψω κάτι ανάλαφρο. 
Πηγή
Τα λουλούδια τα αγαπώ πολύ. Μου αρέσει να έχω γλάστρες με πολύχρωμα και διαφορετικά λουλούδια, βάζα γεμάτα λουλούδια, κακτάκια (όταν ανθιζουν είναι ονειρεμένα)... Μου φτιάχνουν το κέφι και τη διάθεση. Βέβαια τώρα τελευταία, που όλη μέρα τρέχω πίσω από δύο πιτσιρίκια, ξεχνάω κάπου κάπου να τα ποτίσω ή να τους αλλάξω νερό...
Δεν ξέρω ποιο λουλούδι είναι το αγαπημένο μου.
Μου αρέσουν πολύ τα κόκκινα, κατακόκκινα τριαντάφυλλα. Κάθε φορά που βλέπω κόκκινο τριαντάφυλλο το μυρίζω, ελπίζοντας να βρω εκείνη τη μυρωδιά της τριανταφυλλιάς της γιαγιάς μου. Δεν την έχω βρει ακόμα.
Μου αρέσουν πολύ οι λευκές μαργαρίτες. Ήταν το αγαπημένο λουλούδι της μαμάς μου και τις αγαπώ κι εγώ πολύ.
Οι φρέζιες, οι γαρδένιες και τα ζουμπούλια με το υπέροχο άρωμα, οι παιώνιες, οι τουλίπες, οι ανεμόνες...
Πηγή
Χαζεύοντας στο pinterest βρίσκω κατά καιρούς υπέροχες συνθέσεις (μπορείτε να δείτε τις αγαπημένες μου στο board "flower love"), τις οποίες φαντάζομαι να στολίζουν το σπίτι μου. Τότε που δε θα έχω ένα μικρό τερατάκι να αναποδογυρίζει τα πάντα και να τρώει ό,τι βρει, τότε που τα τραπέζια, ράφια, περβάζια και όλοι γενικώς οι ελεύθεροι χώροι δε θα είναι καλυμμένοι με δεκάδες παιχνίδια, ζωγραφιές, βιβλία, αυτοκόλλητα και μισοφαγωμένα σνακ! 

Σχόλια

Ο χρήστης Ελένη B είπε…
Ωραία τα λες! και μια χαρά τα αποθηκεύεις στο Pinterest!!!
Εκεί θα μείνουν όμως μέχρι τα τέρατα να μεγαλώσουν!! χα χα χα χα
Εγώ πάντως κλείνω 8 χρόνια που έχω να δω στολισμένο στο σπίτι μου!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;