Πρέτσελ με δεντρολίβανο, μοτσαρέλλα και παρμεζάνα

Όσοι έχετε pinterest θα ξέρετε ότι είναι μεγάλο κόλλημα. Για εμένα τουλάχιστον είναι. Μαζεύω όλων των ειδών τις ιδέες, τις περισσότερες τις έχω να βρίσκονται, όμως κάποιες λίγες προσπαθώ να τις πραγματοποιήσω.
Μια από αυτές ήταν να φτιάξω "Μαλακά πρέτσελ με δεντρολίβανο, γεμιστά με μοτσαρέλλα και παρμεζάνα".
Τη συνταγή δε θα την αντιγράψω στο blog, μπορείτε να τη δείτε με αναλυτικές οδηγίες πατώντας τον παραπάνω σύνδεσμο. Θα γράψω όμως μερικές παρατηρήσεις...

  • Παρότι έχουμε εδώ και χρόνια κουζινομηχανή με γάντζο, που φτιάχνει δηλαδή ζυμάρι για ψωμί, ως τώρα ζύμωνα με το χέρι. Με δύο παιδιά όμως πλέον, εκ των οποίων το ένα 10 μηνών (πότε κιόλας;) και κρεμασμένο επάνω μου ως μαϊμουδάκι, δεν είχα το κουράγιο να ζυμώσω. Αναρωτιέμαι γιατί δεν το είχα κάνει και πιο παλιά! Το ζυμάρι έγινε απίστευτα αφράτο και φούσκωσε όσο ποτέ άλλοτε!
  • Επειδή ξέχασα πως στον κήπο έχουμε δεντρολίβανο, έβαλα δύο κουταλιές της σούπας ξερό, αντί φρέσκο. Το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικότατο.
  • Θα δείτε κάποια στιγμή στη συνταγή ότι χρειάζονται 10 κούπες νερό και 3/4 της κούπας μαγειρική σόδα. Δεν είχα τόση σόδα, είχα λιγότερη από μία κούπα διότι κάποιος ξέχασε να μου αγοράσει τα υλικά (γκούχου γκούχου) και έβαλα λίγο λιγότερο νερό (8 κούπες ίσως). Τα πρέτσελ έγιναν μια χαρά. 
  • Η γέμιση είναι λίγη και θα την ήθελα λίγο πιο αλμυρή. Οπότε θα πρόσθετα ακόμα μισή συσκευασία μοτσαρέλλα και οπωσδήποτε 1/2 κούπας τριμμένη παρμεζάνα, ίσως και περισσότερη αντί για 1/4 που λέει η συνταγή.
  • Τα πρέτσελ μου βγήκαν λίγο παχουλά, οπότε θα χώριζα τη ζύμη σε δέκα μέρη αντί για οκτώ.
  • Στο δικό μας φούρνο, με αέρα, στο max (περίπου 220 βαθμούς δηλαδή) σε 15-16 λεπτά ήταν έτοιμα. Επειδή όμως οι φούρνοι διαφέρουν, να τα έχετε το νου σας. 
  • Δεν έφτιαξα toppings αλλά τα σκέφτομαι πασαλειμμένα με λίγο βούτυρο και πασπαλισμένα με αρωματικό αλάτι και μου τρέχουν τα σάλια!
Θα τα ξαναφτιάξω οπωσδήποτε, με διάφορες παραλλαγές. Ήταν αρκετά εύκολα παρότι η συνταγή φαίνεται λίγο τρομακτική.
Δοκιμάστε τα και πείτε μου τη γνώμη σας!

Εάν αγαπάτε κι εσείς το pinterest μπορείτε να με βρείτε εδώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;