Στιγμές που φέρνουν χαμόγελα

Πριν λίγες μέρες τέλειωσε ο Γενάρης, αλλά λόγω έλλειψης σύνδεσης στο nternet ήταν αδύνατον να ετοιμάσω την ανάρτηση με τις φωτογραφίες της πρώτης πρόκλησης. σήμερα λοιπόν μας συνέδεσαν με τον υπόλοιπο κόσμο και ορίστε η ανάρτησή μου...

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης crazytourists (@crazytourists) στις

Μια από τις πιο όμορφες στιγμές της ημέρας μας, είναι αναμφισβήτητα η ώρα του μπάνιου! Το κοριτσάκι μας λατρεύει το νερό και τη σαπουνάδα κι εγώ λατρεύω να τη χαζεύω να πλατσουρίζει, να πλένει τα "πατουσίνια-πατουίνια"... Και δεν παύω ποτέ να αναρωτιέμαι πότε πρόλαβαν και μεγάλωσαν τόσο αυτά τα ποδαράκια!

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης crazytourists (@crazytourists) στις

Ένα από τα παιχνίδια της που με κάνουν ακόμα να χαμογελάω είναι και αυτό το πιγκουινάκι. Ήταν μέρος ενός βρεφικού γυμναστηρίου που μας είχαν κάνει δώρο και ήταν το μοναδικό από τα παιχνίδια του που της κέντρισε το ενδιαφέρον. Ποτέ δε θα ξεχάσω τα μικροσκοπικά της χεράκια, ενάμιση χρόνο πριν να προσπαθούν να γυρίσουν τη μπάλα με τα ψαράκια για να παίξει η μουσική! Ακόμα το γυρνάει κάπου κάπου και εννοείται το πήρα μαζί μας στο καινούριο μας σπίτι!

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης crazytourists (@crazytourists) στις

Για το postcrossing σας έχω ξαναπεί! Είναι φοβερή η αίσθηση να ανοίγεις το γραμματοκιβώτιο το πρωί και να βρίσκεις μια κάρτα από κάποιο μέρος του κόσμου, από έναν άγνωστο, να σου στέλνει ευχές ή να μοιράζεται κάτι για τον εαυτό μου με σένα. Δοκιμάστε το! (Οι γραμμές στο χάρτη μου όλο και πυκνώνουν!)

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης crazytourists (@crazytourists) στις

Και επιτέλους φτάσαμε στο καινούριο μας σπίτι. Μακριά από φίλους και συγγενείς, αλλά και πάλι μαζί μετά από είκοσι δύσκολες μέρες...Το κορίτσι μας τρισευτυχισμένο που μας είχε και τους δύο κοντά της, δεν έχασε λεπτό... Το χάος άρχισε δειλά δειλά να επιστρέφει! Το ίδιο και το χαμόγελο!

Δυστυχώς με τη μετακόμιση δεν κατάφερα να τραβήξω άλλες φωτογραφίες, ή μάλλον για να είμαι πιο ακριβής, φωτογραφίες που να μπορώ να δημοσιεύσω (χωρίς τη φατσούλα της μικρής μας δηλαδή), ελπίζω όμως έστω κι έτσι, να βρείτε όμορφη αυτή την ανάρτηση!

Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω πολύ πολύ τα κορίτσια που συμμετείχαν στην πρώτη πρόκληση, ελπίζω να περάσατε όμορφα!
Σας περιμένω να μου κάνετε παρέα και στη δημιουργική δεύτερη πρόκληση του Φεβρουαρίου!
Πολλά χιονισμένα φιλιά, από το όμορφο και παγωμένο Λονδίνο!


Σχόλια

Ο χρήστης Yianna Panou είπε…
Τι όμορφες στιγμές Αντωνία μου! Και να θυμάσαι... Κάθε αρχή και δύσκολη, κάθε τέλος και θλιβερό, το ενδιάμεσο είναι που μετράει.. <3 ΣΕ φιλώ γλυκά!
Ο χρήστης HappyMum Angie είπε…
Το πατουσίνι τέλειο!!!
Το ίδιο γυμναστήριο έχουμε και μένα ακόμη τρελαίνεται με τη μουσική που κάνει το πιγκουινάκι!!!!!
Φιλιά πολλά!!!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
1ον, πώς στο καλό έβαλες τις φώτο έτσι;;;; Με print screen από το κινητό;;;
2ον, πάνω να μάθω τί είναι το postcrossing! φαίνεται τόσο ενδιαφέρον!
3ον, ήταν υπέροχη η ιδέα σου!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Τέλειες! Όλες υπέροχες!!! Σε ευχαριστώ για αυτές τις μικροπροκλήσεις. Ότι χρειαζόμουν αυτή την περίοδο... Πολλά φιλιά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;