Για μένα...

Κοίτα τώρα τι γίνεται...
Η martha του Γίναμε γονείς, κάνει link party και μας καλεί να γράψουμε κάτι για τον εαυτό μας! Να δείξουμε λέει "...ποιοί είμαστε πίσω από τα blog μας!"
Και μιας και στάθηκα αφορμή για αυτή την ιδέα (ναι, ναι, έχω και κανονικό όνομα, πέρα από το τρελοτουρίστρια!!) δε γίνεται να μη συμμετέχω!! Το πρόβλημα βέβαια είναι, ότι καθόλου δε μου αρέσει να μιλάω για τον εαυτό μου...αλλά αυτό δεν έχει σημασία!! Να λοιπόν κάποια πράγματα για μένα, ίσως κάποια τα ξέρετε, ή τα θυμάστε από παλαιότερες αναρτήσεις, ίσως και όχι....
  • Είμαι παιδί του χειμώνα! Γεννημένη Φεβρουάριο, με την Αθήνα κάτασπρη από τα χιόνια, κάθε φορά που χιονίζει ενθουσιάζομαι σα μικρό παιδί κι ας είμαι ήδη 31.
  • Δεν αντέχω τη ζέστη, με κάνει να γκρινιάζω απίστευτα και χωρίς πραγματικό λόγο! Παρόλα αυτά αγαπώ πολύ τη θάλασσα! Το όνειρό μου είναι ένα σπίτι κοντά της, να ανοίγω το παράθυρο και να μυρίζω αλμύρα!
  • Λατρεύω τη μυρωδιά της βροχής, του τζακιού, της θάλασσας, του βρεγμένου χώματος. Όταν τα πετύχω όλα μαζί, στις Σπέτσες ας πούμε, το χειμώνα, είμαι στον παράδεισο! 
  • Ο τρελοτουρίστας κι εγώ συναντηθήκαμε πριν 14 χρόνια, σε ένα λεωφορείο (έτσι λέει εκείνος), γίναμε φίλοι, και ένα χρόνο μετά ζευγάρι. Παντρευτήκαμε στις Σπέτσες το 2012, κάνοντας ένα απίστευτο πάρτυ και το 2013 ήρθε στη ζωή μας η κόρη μας
  • Το 2001 έχασα τη μητέρα μου και μερικά χρόνια αργότερα αποφάσισα να γίνω δωρήτρια οργάνων και ιστών στον εθνικό οργανισμό μεταμοσχεύσεων.
  • Μας αρέσουν πολύ τα ταξίδια! Θα θέλαμα κάποτε να καταφέρουμε να πάμε σε κάθε γωνιά αυτού του πλανήτη. 
  • Είμαι απίστευτα ξεροκέφαλη. 
  • Έχω λίγους φίλους αλλά τους αγαπώ πολύ! τους θεωρώ οικογένειά μου.
  • Σιχαίνομαι τη ντομάτα.
  • Αγαπώ τα ζώα, συμπαθώ ιδιαιτέρως τις γάτες
  • Διαβάζω πολύ! Μπορώ να διαβάσω τα πάντα, εκτός από ιστορίες αγάπης και χαμένων ερώτων. 
Αυτά τα λίγα για μένα!
Καλό μας Σαββατοκύριακο
Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Να και κάτι που ξέχασα να γράψω! Το blog αυτό (και το ταξιδιωτικό μας) το ξεκινήσαμε μαζί με τον τρελοτουρίστα μου. Οπότε όταν σχολιάζαμε σε αναρτήσεις φίλων ή γράφαμε κάτι εδώ, κάπως έπρεπε να μας ξεχωρίζουν. Έτσι υπογράφαμε πάντα ως τρελοτουρίστας ή τρελοτουρίστρια. Τώρα πια εκείνος σπάνια γράφει, αλλά εμένα μου έμεινε η συνήθεια της υπογραφής! 

Σχόλια

Ο χρήστης Ntina είπε…
Ήρθα απο το πάρτυ! έπρεπε κι εγω να γνωρίσω την τρελοτουρίστρια :) καλως σε βρηκα!
Ντινα
Ο χρήστης Maria's Little Men.gr είπε…
Βρε τρελό τουρίστρια, θα μας πεις επιτέλους το όνομά σου? φιλιά έρχομαι από το πάρτι της Μάρθας
Ο χρήστης Καίτη oiparamythenies είπε…
τρελοτουρίστρια απο το link party του Γίναμε Γονείς. πέρασα, εμαθα για σένα εκτος απο το όνομα αλλα μου αρεσει το τρελοτουρίστρια!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Σε αγαπώ!!
Λατρεύω τον χειμώνα! Μισώ την ζέστη!!!!!!!!
Το όνομα σου που ζητάει η Μαρία δεν θα το καρφώσω!! χιχιχιχιχ!!

Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου τρελοτουρίστρια!
Ο χρήστης Mama Petounia είπε…
Τι ωραία που ήσουν η αφορμή για ένα τόσο όμορφο party!!!
Σε χαιρετά ένα ακόμα παιδί του χειμώνα!
Ο χρήστης HappyMum Angie είπε…
Καλώς σε βρήκα!! Πρόσφατα σε ανακάλυψα αλλά δεν έχω προλάβει να σε πολυδιαβάσω γιατί είναι δύσκολη περίοδος για μένα. Όμως η αρχή έγινε άρα θα υπάρξει και συνέχεια...
Φιλιά!
Ο χρήστης Yianna Panou είπε…
Άκου σιχαίνεσαι την ντομάτα.... Και πάνω που είχα αρχίσει να σε συμπαθώ, χιχι!! Και εγώ σαν την Άντζυ σκοπεύω να σε γνωρίσω ακόμα καλύτερα!!Σε φιλώ γλυκά!
Ο χρήστης Ευαγγελία είπε…
Καταρχάς σε ευχαριστούμε για την αφορμή του πάρτυ!! Κατα δεύτερον και εγώ θέλω να μάθω το όνομα!!! Α και κατα 3ον και εγώ τώρα σε πρωτο είδα και έπεται και συνέχεια!!!
Ο χρήστης Μαρία Έλενα είπε…
Όμορφη η παρουσιασή σου.
Έρχομαι από το πάρτυ της Μάρθας.
Φιλάκια...
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Καλωσήρθες ntina nt!! :)

M Koutsom χαχα! Επτασφράγιστο μυστικό το όνομα! :P

Καίτη έχει μείνει το τρελοτουρίστρια από συνήθεια! Σε ευχαριστώ πολύ!

martha ταιριάζουμε; Χιχι! Βασίζομαι στην εχεμύθειά σου! Πρέπει να συντηρήσω το μύθο μου!! Χαχαχα!!
Εγώ ευχαριστώ!

mama petounia, κι εσύ παιδί του χειμώνα; Τελικά υπερεκτιμημένο το καλοκαίρι ε;

Γεια σου HappyMum Angie! Ελπίζω ότι σε δυσκολεύει να είναι γρήγορα παρελθόν και όσο γίνεται πιο ανώδυνα! Θα χαρώ να τα ξαναπούμε!

Το ημερολόγιο μιας μαμάς, τι να κάνω, ένα ελάττωμα έχω κι εγώ!! :) Θα τα ξαναπούμε σίγουρα! Φιλιά κι από μένα!

Ευαγγελία εγώ ευχαριστώ για την επίσκεψή σας! Είχε αραχνιάσει λιγάκι το blogάκι μας και προσπαθώ να το ζωντανέψω και πάλι! Ελπίζω να τα ξαναπούμε!

Γεια σου Μαρία Έλενα! Σ'ευχαριστώ!
Ο χρήστης Νίκη είπε…
Να' μαι κι εγώ. Μπορεί να έβαλα το λινκ στο πάρτυ το πρωί αλλά τώρα βρήκα χρόνο να περάσω... Ελπίζω να δέχεστε επισκέψεις όλο το 24ωρο!ε; Σκέψου βρε παιδί μου, ότι πάω με ώρα Αμερικής... τρελλοτουρίστρια είσαι... δεν μπορεί καταλαβαίνεις!!!
Χαίρω πολύ για τη γνωριμία! Θα τα λέμε...
Ο χρήστης Mamaprotara είπε…
Χάρηκα πολύ, τρελοτουρίστρια! Σε είχα προσέξει ήδη εδώ και καιρό λόγω πρωτότυπου ονόματος! Αχ οι Σπέτσες είναι υπέροχες! Έχω περάσεο τέλειες διακοπές, τις πρώτες μου χωρίς γονείς!!
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Καλημέρα! :)
Είσαι 31 και τα φτιάξατε πριν 13 χρόνια; Μπράβο βρε παιδιά! Να τα χιλιάσετε!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;