Happy mail

Πριν από μερικούς μήνες η mirelen από το blog "Το μικρό σπίτι στο λιβάδι" είχε γράψει μια ανάρτηση σχετικά με μια "περίεργη" ανταλλαγή φακέλων. Η ιδέα, "The elevated envelope" ήταν της Αμερικανίδας Tara Bliven και δυστυχώς δεν πρόλαβα να συμμετέχω. Η mirelen όμως είχε την εξαιρετική ιδέα να οργανώσει την ελληνική εκδοχή του elevated envelope, το happy mail!!
Παρότι δεν είμαι από αυτούς που κάνουν χειροτεχνία και πιάνουν τα χέρια τους και έχω να ζωγραφίσω από το σχολείο, δήλωσα αμέσως συμμετοχή!
Οι συμμετέχοντες είχαμε να διαλέξουμε ένα από μια λίστα δέκα θεμάτων και να διακοσμήσουμε με αυτό τους φακέλους μας! Εννοείται ότι διάλεξα τα "ταξίδια".
Η πρώτη δυσκολία ήταν να φτιάξω πέντε φακέλους, όχι πολύ μεγάλους (είχα τον περιορισμό της κόλλας Α4 αλλά και το πώς θα τους διακοσμούσα) αλλά ούτε και πολύ μικρούς!
Μετά έπρεπε να σκεφτώ τι θα ζωγραφίσω, ήθελα να φτιάξω πέντε διαφορετικά σχέδια!! Αφού κατέληξα στα σχέδια, έπρεπε να τα ζωγραφίσω!! Ουφ!!! Και δεν ήμουν ποτέ καλή στη ζωγραφική!
Η αλήθεια είναι ότι λόγω του μωρού είχα πολύ περιορισμένο χρόνο "δημιουργίας" και ότι θυσίαζα χρόνο από τον καθημερινό μου ύπνο, αλλά μόλις τέλειωσα τους φακέλους μου ήμουν κατενθουσιασμένη!!
Ελπίζω να αρέσουν και σε σας αλλά κυρίως στους φίλους που θα τους παραλάβουν!






Πολλά φιλιά!
Τρελοτουρίστρια

ΥΓ1. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το happy mail επισκεφθείτε το blog ή τη σελίδα στο facebook
ΥΓ2. Σύντομα θα σας δείξω και τους φακέλους που παρέλαβα!
ΥΓ3. "Άνοιξαν" οι συμμετοχές για τη Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή! Μπορείτε να δηλώσετε τα στοιχεία σας εδώ.
ΥΓ4. Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω στο "Coffee Break and Chat #36"

Σχόλια

Ο χρήστης mirelen είπε…
Φίρμα με έκανες, φίρμα!!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Πρώτο το δικό μου :)
Υπέροχο και ταξιδιάρικο!
Ο χρήστης Owl Mommy Βέρα είπε…
Ενδιαφέρον είναι!!!
Σου έχω και βραβείο άπαιχτο!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Mirelen φίρμα έγινες μόνη σου καλέ!!!

Mary's lab ευχαριστώ!! χαίρομαι που σου άρεσε!!! Κι εμένα με ενθουσίασε το δικό σου!

Owl Mommy Βέρα είναι πολύ ωραίο, ειδικά όταν χτυπάει ο ταχυδρόμος το κουδούνι!
Έπαιξα κι εγώ! ευχαριστώωωωωω!!!
Ο χρήστης zina είπε…
σχειδαζεις καταπληκτικα!!!! ειδικα ο πυργος του Αιφελ, ειναι υπεροχος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;