Ένα μικρό Hong Kong παρακαλώ!!

Κι ενώ σκεφτόμουνα τι ανάρτηση να βάλω παρατήρησα ότι υπήρχε μία στο πρόχειρο από τις 28/1/09!! Παραπάνω από δυο χρόνια περιμένει υπομονετικά να δημοσιευθεί! Δε μπορώ να της χαλάσω το χατίρι!! Ιδού λοιπόν:

Μεσημεράκι, στη δουλειά, διάλογος στο msn:
τρελοτουρίστας: θα πάμε cinema σήμερα ε;
τρελοτουρίστρια: ε ναι! Τι θα δούμε;
τρελοτουρίστας: παίζει την Α ταινία στις 20:15, τη Β ταινία στις 20:50 και τη Γ ταινία στις 21:15...Ποια θες;
τρελοτουρίστρια: όλες τις βλέπω, δεν έχω πρόβλημα... Θα φάμε ποκ κορν;
τρελοτουρίστας: αμέ!!

Μετά από λίγο, ώρα διαλείμματος, εκ του σύνεγγυς:
τρελοτουρίστας: ποια ταινία θα δούμε τελικά;
τρελοτουρίστρια: θα διαλέξεις εσύ όποια θες, ώστε αν είναι βλακεία, να σε κοροϊδεύω εγώ μετά και όχι εσύ όπως συνήθως! Η Β θα είναι λίγο βαριά ε;
τρελοτουρίστας: ε, θα είναι...
τρελοτουρίστρια: και μη διαλέξεις αυτή που νομίζεις ότι θέλω να δώ...

Αρκετές ώρες μετά, στο δρόμο για το cinema:
τρελοτουρίστας: θα δούμε την Α;
τρελοτουρίστρια: ναι αμέ!
τρελοτουρίστας: Θα φάμε ποκ κορν;
τρελοτουρίστρια: αμέ!!
τρελοτουρίστας: και hot dog!

Λίγο αργότερα, στο ταμείο:
τρελοτουρίστας: δύο εισιτήρια, φοιτητικά, για την ταινία Α στις 20:15, τσκ!
(όπου τσκ βλέπε θόρυβος που που γίνεται με τη συνεργασία γλώσσας και πίσω δοντιών)
τρελοτουρίστρια: αυτό το τσκ τι χρειαζότανε γλυκέ μου;

Λιγάκι αργότερα, στην "καντίνα" του cinema:
τρελοτουρίστας: τι μέγεθος;
τρελοτουρίστρια: μικρό; Μικρό!
τρελοτουρίστας: μικρό, εγώ δε θα φάω! Ένα μικρό χοκ πορν, εεε χπκκρν, εεε χονκ κονγκ!!
ταμίας: ;; Χαχα!!!
τρελοτουρίστρια: Χαχαχα!!!
τρελοτουρίστας: Χαχαχα!! Ένα μικρό πόπ κόρν και ένα hot dog!!
τρελοτουρίστρια: Χαχα!!!

Μετά το τέλος της ταινίας:
τρελοτουρίστρια: χαζομαρούλα!! Τι διάλεξες πάλι!!
τρελοτουρίστας: εγώ; Εσύ διάλεξες!!
τρελοτουρίστρια: άντε βρε, ανοητάκι!!!

Σχόλια

Ο χρήστης Σοφία είπε…
Λοιπόν... εγώ τώρα θέλω να μάθω το όνομα της ταινίας! Για πείτε... :-)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Σοφία, επειδή είμαι λιγάκι γραφική και κρατάω τα εισιτήρια του cinema, είχαμε δει δύο μέρες πριν το "Όλα θα πάνε καλά", οπότε κατά 99% σ'αυτή τη μέρα αναφερόμαστε!! Χεχε!! :) Φιλιά!!

Τρελοτουρίστρια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;