ανεμώλια

"...Στην αρχή έκλεισα τα μάτια, μόνο άκουγα και μύριζα. Πιο πολύ ήταν τα θαλερά τζιτζίκια απ'τα δέντρα της ακτής αλλά και οι φωνές των παιδιών και οι θόρυβοι του νερού, τα πλατσουρίσματα και οι βουτιές στη θάλασσα. Στη μύτη μου έριζαν δυο μυρωδιές, τα τηγανητά της καντίνας και η αναπνοή του πεύκου. Κάποια απ'τις τσιρίδες που άκουγα ίσως να ήταν και του γιου μου, που τότε, τη χρονιά της φυγής, ήταν εφτά χρονών..."

Το βιβλίο "ανεμώλια", τα λόγια του ανέμου, του Ισίδωρου Σγουρού, καταπιάνεται με την αντρική φιλία, το κυνήγι της χαμένης ευτυχίας και των χαμένων ονείρων... Πέντε φίλοι από τα σχολικά χρόνια, "δραπετεύουν" από τη ζωή τους με ένα ιστιοπλοϊκό και σηκωνουν πανιά προς τη χαμένη τους νεότητα, τη γεμάτη όνειρα και υποσχέσεις για ευτυχία...

Για τον Ισίδωρο Ζουργό είχα διαβάσει κατά καιρούς πολύ καλές κριτικές, έτσι αποφάσισα αυτό το καλοκαίρι να διαβάσω κάτι δικό του. Διάλεξα την "ανεμώλια" γιατί το θέμα της μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Δυστυχώς όμως, ο τρόπος γραφής του συγγραφέα με κούρασε...πολύ. Είναι τελικά από εκείνα τα βιβλία που θα μπορούσαν αν ήταν 200 σελίδες αντί 450 να είναι εξαιρετικά. Ο συγγραφέας, ο οποίος περιγράφει μια πολύ ενδιαφέρουσα, είναι η αλήθεια, ιστορία, προσπαθεί να γίνει ποιητικός, περισσότερο από όσο χρειάζεται και τελικά κουράζει, ίσως και λίγο εκνευρίζει...Εμένα τουλάχιστον.
Παρ' όλα αυτά αν κάποιος με ρωτούσε θα του το πρότεινα, με κάποια επιφύλαξη βέβαια...

Καλό καλοκαίρι σε όλους!
Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Συμφωνώ..πόσο συμφωνώ!!Διάβασα πριν κάτι χρόνια την Αηδονόπιτα-επίσης καμια 500 σελ.- και ήταν τόσο μα τόσο μα τόσο κουραστικός βρε παιδί μου!απαπα καλοκαιριάτικα
Ο χρήστης Hfaistiwnas είπε…
Δεν έχω διαβάσει κανένα του ακόμη!!!
Καλό υπόλοιπο Καλοκαιριού!!!
Ο χρήστης Και λοιπόν;E allora? είπε…
Εγώ έχω διαβάσει μόνο Στη σκια της πεταλούδας και θυμάμαι ότι μου άρεσε.Ηταν λιγο μελαγχολικό (το διάβασα καλοκαιρι και μάλλον ήθελα κατι ελαφρυ) αλλα θα το ξανα πρότεινα
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ανώνυμε για την αηδονόπιτα έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές...Δεν ξέρω όμως αν θα τη διαβάσω. Ξενερώνω πολύ όταν αισθάνομαι ότι το βιβλίο που διαβάζω θα ήταν πραγματικά πολύ καλό αν ήταν 300 σελίδες μικρότερο!

Hfaistiwna καλό καλοκαίρι και σε σενα!!

Και λοιπόν;E allora?, με ξενέρωσε λίγο αυτό που διάβασα και είμαι λιγάκι απρόθυμη να πάρω και δεύτερο. Θα το έχω πάντως υπ'όψιν μου! Thanks!!
Ο χρήστης spy82 είπε…
Εμένα πάντως μου άρεσε αρκετά η Αηδονόπιτα.. δεν μου φάνηκε τόσο κουραστική από όσο θυμάμαι.. Βέβαια επειδή έχει περάσει και καιρός μπορεί απλά να θυμάμαι την τελική θετική εντύπωση... Ωστόσο συμφωνώ ότι μάλλον δεν είναι για καλοκαίρι-θα την τοποθετούσα Πάσχα μιας και είναι πιο κοντά η 25η Μαρτίου :p

Α! και τώρα θυμήθηκα ότι από το βιβλίο είχα αποφασίσει ότι προτιμούσα τον βάρβαρο από τον ξενέρωτο ποιητή (απλά να το πω κάπου και αυτό)!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
spy82 ίσως με τον καιρό ξεχνάμε αυτά που δε μας άρεσαν αε ένα βιβλίο, σαν τις αναμβήσεις...
Δυστυχώς όμως δυσκολεύομαι λίγο να την αγοράσω την "αηδονόπιτα"! Ίσως το Μάρτιο!! :)
Φιλάκια!

Τρελοτουρίστρια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;