Του γάτου τα καμώματα...

Ο τρομερός μου γάτος έφτασε πλέον σε μια ηλικία που δε χρειάζεται εμβόλια, που πονάει το (πρώην) διαλυμένο του πόδι είτε έχει ζέστη είτε κρύο, που ξεχνάει κάπου κάπου τι θέλει να κάνει, που έχει γίνει απίστευτα χαδιάρης (όταν δεν έχει ζέστη), που πεινάει όλη μέρα αλλά δεν του αρέσει το φαγητό του, που νιαουρίζει όταν αλλάζει κρεβάτι, όταν μπαίνει στο σπίτι, όταν βγαίνει στο μπαλκόνι, όταν πάει για ύπνο, όταν ξυπνάει...

Αυτή την εποχή με τους (μίνι) καύσωνες χύνεται στο πάτωμα και δεν αντιδρά παρά μόνο αν ζεσταθεί το μέρος που έχει απλώσει την κορμάρα του και μόνο για να πάει δυο βήματα πιο κει! Δεν αντιδρά ούτε στο χτένισμα, αρκείται στη γκρίνια και στο νευρικό κούνημα της ουράς! Ανάμεσα στο φρεσκοσερβιρισμένο φαΐ και το φρέσκο νερό ψυγείου διαλέγει το νερό!
Και τα καλύτερα έρχονται!

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Η φωτογραφία είναι από τα ταραχώδη νιάτα του, το 1996!

Σχόλια

Ο χρήστης silia είπε…
Μια απ' τα ίδια ο γέρο Χιόνης μου ...
Ο χρήστης mamma είπε…
τι γάτος είναι 'τούτος!

υγ. ποτέ δεν μου έτυχε τέτοιο χρώμα γατί, με προτιμούσαν πάντα κάτι πορτοκαλιά, κατάμαυρα ή τιγρέ
Ο χρήστης koulpa είπε…
χαχαχαχα αχ τον γλυκό μου.. πόσο τον καταλαβαίνω.. τα ιδια συμπτώματα έχω.. νιαρ πέστε του.. :) :)
την καληνύχτα μου :) :)
Ο χρήστης fvasileiou είπε…
Μωρέ μακάρι έτσι όμορφα και γαλήνια να γεράσουμε κι εμείς...
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
silia καταλαβαίνεις λοιπόν!!

mamma Στον δρόμο τον βρήκα και τον μάζεψα! Τα πορτοκαλί γατιά είναι πανέμορφα!

koulpa η ζέστη θα φταίει τότε ε; Χιχι!!

fvasileiou δεν έχεις κι άδικο!!
Ο χρήστης roadartist είπε…
Άχουτο!!!! :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;