Cupcakes

Πριν αρκετό καιρό ο τρελοτουρίστας μου έκανε δώρο το βιβλίο "Martha Stewart's Cupcakes", ένα βιβλίο για κεκάκια... Παρότι πολλές συνταγές έκαναν τα σάλια μου να τρέχουν και το στομάχι μου να γουργουρίζει δεν είχα δοκιμάσει να φτιάξω καμία...Το είχα σχεδόν ξεχάσει...
Έλα όμως που μια Κυριακή του Μαρτίου βρεθήκαμε στο Ναύπλιο! Και φυσικά ένα "αξιοθέατο" που έπρεπε να Επισκεφθούμε οπωσδήποτε ήταν το μαγαζάκι της Liz και φυσικά να δοκιμάσουμε τα λαχταριστά και πεντονόστιμα (όπως αποδείχθηκε) cupcakes της Liz!
Αυτό ήταν και το κίνητρο για να φτιάξουμε τα δικά μας cupcakes στο καταφύγιό μας λίγο καιρό μετά!
Η πρώτη δοκιμή έγινε με τα Cupcakes τριών εσπεριδοειδών (triple-citrus Cupcakes) της Martha Stewart...
Για να φτιάξουμε 8 κεκάκια σε μικρές σχετικά φόρμες σιλικόνης χρειαστήκαμε:
  • μισή κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1/4 κουταλάκι αλάτι
  • 115 gr ανάλατο βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
  • μισή κούπα ζάχαρη
  • ξύσμα από μισό λεμόνι, μισό πορτοκάλι και μισό γλυκολέμονο
  • 1/4 κουταλάκι βανίλια
  • 2 αυγά
Ανακατεύουμε στην ψηλή ταχύτητα του μίξερ το βούτυρο και τη ζάχαρη μέχρι να αφρατέψουν και να "ασπρίσουν", προσθέτουμε το ξύσμα, χαμηλώνουμε την ταχύτητα και προσθέτουμε τη βανίλια και τα αυγά χαμηλώνουμε κι άλλο την ταχύτητα και προσθέτουμε το αλεύρι με το αλάτι.
Γεμίζουμε τα φορμάκια στα 3/4 και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160 βαθμούς για περίπου 20 λεπτά. Μόλις είναι έτοιμα τα αφήνουμε να κρυώσουν σε σχάρα και ξεφορμάρουμε.
Μια προσθήκη εκτός συνταγής που τους ταιριάζει πολύ είναι τα κομματάκια σοκολάτας! Εμείς προσθέσαμε σχεδόν στα μισά και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό!
Τελική προσθήκη, την επόμενη μέρα, ήταν το γλάσο (καλό είναι να το προσθέσετε τη μέρα που θα τα φάτε). Για μία κούπα γλάσο χρειαστήκαμε:
  • 1,5 κούπες άχνη ζάχαρη
  • 1/4 κουτάλι ξύσμα εσπεριδοειδών
  • 3 κουταλιές φρέσκο χυμό εσπεριδοειδών (εμείς χρησιμοποιήσαμε χυμό lime)
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να ομογενοποιηθούν και χρησιμοποιούμε αμέσως. Τόσο απλά!
Καλή όρεξη!
Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης ☆LoUniTa☆ είπε…
ααχ τι ωραία!εχε χάρη που δεν έχω φουρνάκι εδώ που είμαι αλλιώς κάθε μέρα θα έφτιαχνα! είναι στεγνά όταν τα ανοίγεις?
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Γεια σου ☆LoUniTa☆! Δεν είναι καθόλου στεγνό...Έχει όση υγρασία χρειάζεται!
Μήπως είναι καλύτερα που δεν έχεις φουρνάκι; Χιχι! Πάντως είναι μεγάλος πειρασμός τα άτιμα, η αλήθεια να λέγεται!!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γιάμι γιάμι, με λίγωσες!!!
Ο χρήστης ZouZouna είπε…
Nιάμ, εγώ που δεν τα τρώω, παράγγειλα μόλις την Παρασκευή 24 φορμάκια σιλικόνης, νάχουμε να μας βρίσκονται. Και ζάχαρες χρωματιστές και άλλες αμερικανιές.

Οταν φτιάξω θα κερνάω...

Το γλάσο, ο θείος μου ο παλιός, ζαχαροπλάστης, μου έμαθε να το κάνω, με βανίλια - υποβρίχιο του κουταλιού, ξέρεις, αναλυμένο με λίγο νερό και χρώμα ζαχαροπλαστική (μια σταγόνα, δυό, όχι πιο πολύ. Στο μπρικάκι να αναλυθεί και να ζεσταθεί και έτοιμο.
Εγώ έτσι γλασάρω τα κεϊκ μου και έχει επιτυχία το πανεύκολο!!!
Ο χρήστης kiki είπε…
Έχω φάει κι εγώ ένα κόλλημα με τα καπκεικς...Της Λιζ δεν άπαιχτα!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Penny εύκολα είναι καλέ!! Φτιάξε μερικά!! :P

Ζουζούνα ωραία ιδέα το γλάσο με βανίλια! Θα το δοκιμάσω κάποια στιγμή!

Kiki ε μα είναι πειρασμός! Της Λιζ ειδικά...κόλαση!!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης Natassa είπε…
και γω έχω επιδοθεί σε μπαράζ δημιουργίας cupcakes ....
οποια φίλη κάνει παρτυ για το παιδί της εγώ φτιάχνω cupcakes με αποκορύφωμα αυτά που έφτιαξα της ανηψιάς μου με μια ροζ buttercream οn the top με κάτι υπέροχες (γερμανές που λέει και ο γιός μου...:P ) πασχαλίτσες :)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Πού είσαι βρε Natassa; <παράζ δημιουργίας cupcakes; Θα σε λατρεύουν όλα τα πιτσιρίκια!! Χαχα!! Αυτά με τις πασχαλίτσες τα ζήλεψα!
Φιλιά πολλά!

Τρελοτουρίστρια
Ο χρήστης KitsosMitsos είπε…
Μπράβο παίδες! Στείλτε και δω κανένα πακέτο, ε;
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
ΚίτσεΜίτσε ανταλλάσσουμε με κολοκυθανθούς!! :P

Τρελοτουρίστρια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;