Δίχρωμο κέικ

Πάντα μου άρεσαν τα δίχρωμα κέικ, ποτέ όμως δεν είχα φτιάξει ένα...
Έτσι αποφάσισα να κάνω μια παραλλαγή μιας αγαπημένης μου συνταγής για κέικ σοκολάτα, και αντί να το κάνω όλο σοκολατένιο, να το κάνω δίχρωμο.

Χρειάστηκα
2 κούπες αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1/2 της κούπας κακάο
1,5 κούπες ζάχαρη
3/4 της κούπας βιτάμ
3 αυγά
1 βανίλια.

Το κέικ αυτό φτιάχνεται πολύ εύκολα: Ανακατεύουμε όλα τα υλικά εκτός από το κακάο στο μίξερ, για ένα περίπου λεπτό σε χαμηλή ταχύτητα και μετά για άλλα 3 λεπτά περίπου σε πιο γρήγορη ταχύτητα ώστε η ζύμη να αφρατέψει.
Μετά, χωρίζουμε τη ζύμη στα τρία και στο ένα τρίτο ανακατεύουμε καλά το κακάο.
Σε μια βουτυρωμένη φόρμα για κέικ απλώνουμε το ένα τρίτο της "άσπρης" ζύμης, από πάνω ρίχνουμε τη σοκολατένια ζύμη και χωρίς να ανακινήσουμε τη φόρμα απλώνουμε και την υπόλοιπη "άσπρη" ζύμη.
Ψήνουμε στους 175 βαθμούς για μία ώρα περίπου και μόλις κρυώσει (εγώ ανοίγω την πόρτα του φούρνου και αφήνω τη φόρμα με το κέικ μέσα στο φούρνο για να μην κρυώσει απότομα και ξεφουσκώσει) και ξεφορμάρουμε!

Είναι πολύ νόστιμο και ιδανικό για να συνοδεύσει μια κούπα καφέ ή τσάι.

Εγώ το απόλαυσα με μια κούπα μαύρο τσάι με άρωμα lychee.


Τρελοτουρίστρια

Σχόλια

Ο χρήστης Σοφία είπε…
Μου βάζεις ιδέες! Λατρεύω το δίχρωμο κέικ, αν και δεν έχω φτιάξει ποτέ. Λες να το τολμήσω;;;
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Καλέ εννοείται!! Πανεύκολο και νοστιμότατο!!
Το σχόλιό σου προκάλεσε ενθουσιασμό στα πλήθη!
msnικός διάλογος:
Ο χρήστης Τρελοτουρίστας λέει:
σχόλιο! Σοφία!
Ο χρήστης Τρελοτουρίστρια λέει:
oooo
Ο χρήστης Τρελοτουρίστας λέει:
Οποία ταχύτης....
Ο χρήστης Τρελοτουρίστρια λέει:
pragmati! :)
Φιλιά πολλά από την παγωμένη Αθήνα!
Ο χρήστης Μαριλένα είπε…
τρελοτουριστρια, ωραίο το κέικ, αλλά το σχολιο απο πάνω (μου)!!
άψογο :)))
Ο χρήστης KitsosMitsos είπε…
Στη φωτογραφία πάντως η αφαίμαξη έχει ήδη γίνει! Ατιμούτσικα! χαχαχα!
Ο χρήστης Aspa είπε…
Εδώ είμαι κι εγώ! Ήρθα να κεραστώ! Περίσσεψε τίποτα;
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Φάγατε κιόλας το μισό?? Αυτό σημαίνει ότι θα ήταν νοστιμότατο!!
Γεια στα χέρια σου:))
Ο χρήστης kiki είπε…
Τι ώρα κερνάτε καφέ με κίεκ;
Να σου πω ένα μυστικούλι; Δεν χρειάζεται να μοιράσεις τη ζύμη στα 3. Σε ενα μπωλακι, θα βάλεις άσπρη ζυμη, θα βάλεις και κακάο και θα αnακατέψεις.
Στη φόρμα, θα βάλεις άσπρη ζύμη, μετά το υλικό του μπωλ να παει παντού και μετά την υπόλοιπη άσπρη ζυμη. Ποια η διαφορά; Πλένεις 2 μπωλ αντί για 3!
;-)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ευχαριστούμε Μαριλένα μου!!

KitsoMitso καταναλώθηκε σε χρόνο dt!!

Aspa μου, πάρε μπουκίτσα!!!

Έλενα η φωτογραφία είναι παλιά, του Οκτωβρίου!! Καταναλώθηκε πάντως γρήγορα!!
Ευχαριστώ πολύ πολύ!!

Με τσάι Κική μου, με τσάι!! Κατευθείαν από Κίνα, όχι αστεία!!
Καλέ έτσι το έκανα κι εγώ!! Στα δύο το χώρισα!! Χιχι!!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Οι τρελοτουρίστες όταν δεν ταξιδεύουν φτιάχνουν γλυκά ? ;)
Αν και πίνω ένα ποτήρι λευκό κρασί, ευχαρίστως θα το δοκίμαζα!
Καλό βράδυ!!
Ο χρήστης Natassa είπε…
πάω να το φτιάξω τώρα . (αυτό το σπίτι μπορεί να μην έχει μερικές φορές τίποτα αλλά πάντα υπάρχει κεικ, μα πάντα λέμε!)
θα επανέλθω να σας πω την γνώμη μου ;)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Αγαπητέ Radio Marconiέχουμε πολλά και τεράστια ταλέντα!! Χαχα!!!

Νατάσσα τα κέικ είναι απαραίτητα!! Και τα μπισκότα!! Το φαί όχι τόσο!! Χαχα!! Περιμένω εντυπώσεις!!
Ο χρήστης Natassa είπε…
to keik yperoxo!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Νατάσσα!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μηπως λειπει καποιο υλικο, υγρο?
Δεν εχει γαλα η χυμο?
Το μονο υγρο ειναι τα αυγα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;