Εν τη ρήμη του... παραλόγου, Volume 2!!

Το σχόλιο της ενεσούλας στην προηγούμενη τρελοανάρτηση, πυροδότησε κύμα παράνοιας στους τρελοτουρίστες! Για άλλη μια φορά δεν καταφέραμε να συνεννοηθούμε!!
Ακολουθεί διάλογος στο msn, στο οποίο μιλάμε συνεχώς διότι η απόσταση της μιας πόρτας που χωρίζει τα γραφεία μας είναι τεράστια!

Τρελοτουρίστρια: i ennesoula ti ennoei???
Τρελοτουρίστας: τι εννοεί;; καλά δεν περνάμε;
Τρελοτουρίστρια: oi kisses kai oi kosses kale mou
Τρελοτουρίστας: κίσσες κι κιόσσες
Τρελοτουρίστρια: ?
Τρελοτουρίστας: άλλα κισσες=kisses, φιλάκια
Τρελοτουρίστρια: aaaaaaaaaaaaa.... kai kiosses?
Τρελοτουρίστας: κίσσες και κιόσσες, πτηνα, κόρακες
Τρελοτουρίστρια: ti les?
Τρελοτουρίστας: κτλ
Τρελοτουρίστρια: klosses exei grapsei
Τρελοτουρίστας: πτηνά, κίσσα θηλυκό: * πτηνό με καστανό σώμα, γαλαζόμαυρες λωρίδες στα φτερά, μακριά μαύρη ουρά, ενώ μαύρο είναι και το πάνω μέρος της κεφαλής. Η κίσσα έχει ιδιαίτερα αναπτυγμένη νοημοσύνη, αγαπάει τα έντονα χρώματα και τα λαμπερά αντικείμενα, και συχνά στολίζει με αυτά την φωλιά της. Η φωνή της μοιάζει με κράξιμο, ωστόσο μπορεί να μιμηθεί φωνές άλλων πουλιών , ακόμα και ζώων. Αν τη μεγαλώσει κάποιος από μικρή, εξημερώνεται και δένεται με τον άνθρωπο.
Τρελοτουρίστρια: de sunnenoumaste, ksero ti einai kale mou
Τρελοτουρίστας: κλώσσα πτηνό επίσης
Τρελοτουρίστρια: ti ennoei i enesoula den kserop!
Τρελοτουρίστας: είναι αστείο. oκ
Τρελοτουρίστρια: ok..???

Βρε ενεσούλα εξήγησέ μου γιατί θα τρελαθώ...
(Τρελοτουρίστρια!)
Τρελοτουρίστας: Καλά αγάπη μου είμαι απίστευτος...
Τρελοτουρίστρια: Μμμμ! Τι μας λες; Ποιός το λεει αυτό;Τρελοτουρίστας: Εγώ και δεν υπάρχει αμφισβήτηση...Τρελοτουρίστρια: Γιατί;Τρελοτουρίστας: Γιατί αγάπη μου όταν ο θεός με έφτιαχνε (Dim CrazyTourist1 as New Human), έβαλε μια ReadOnly Property, η οποία λέει ότι είμαι απίστευτος... Δεν μπορείς να το αλλάξεις...Τρελοτουρίστρια: Καλά αγάπη μου! Ότι πεις... Είσαι ριντόνλις!

Σχόλια

Ο χρήστης moukelis είπε…
Ε ρε Ενεσούλα τι τους έκανες...Είστε και οι δύο απίστευτοι! :@)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να είστε καλά βρε παίδες, γέλασε το χειλάκι μου :)

Αχμμμμμ έχετε κι άλλη πρόσκληση, όποτε ευκολύνεστε :P
Ο χρήστης Skouliki είπε…
χχαχαχχαχα τι λετε ρε παλαβα
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Είμαστε, είμαστε
Moukelis
!!!

H πρόσκληση επεξεργάζεται, ετοιμάζεται και δημοσιεύεται οσονούπω
συμπαθεστάτη


Εμείς παλαβά βρε
σκουληκάκι
..;
Ο χρήστης laxanaki είπε…
Είμαι αρκετα καθυστερημένη, αλλά έτυχε να "πέσουμε" πάνω σας με τον ψηλό. Το σχόλιό του είναι: "Σιγά μην έγραφε ο Θεός σε vb. Από java και πάνω δημιουργούσε!!!!".
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Καλέ laxanaki πού τη θυμήθηκες αυτή την ανάρτηση; Θα πω στον τρελοτουρίστα μου ότι είναι ξεπερασμένος!! Χαχα!! Φιλιά!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;

Ένα γράμμα σε κάποιον...