Λαουντζ και Λουντζα

Καλημέρα...
Το σύνθημα των ημερών για μας τους 2 τρελοτουρίστες είναι ένα, λαουντζ και λούντζα, ή για να γίνει πιο σαφές, lounge και λούντζα!

Θα πείτε πάει τρελάθηκε, αλλά όχι!! Είναι αλήθεια ότι τις Κυριακές τα πρωινα, γράφω διάφορα ασυνάρτητα, αλλά σήμερα έχω λόγο! Και εξηγούμαι...

Παρασκευή απόγευμα, φεύγουμε νωρίς από τη δουλειά διότι κάποια είχε κανονίσει να φύγει για τριήμερο και ο γλυκός της την πήγε στο αεροδρόμιο! Φτάνουμε, περιμένουμε στην ουρά αλλά με το που φτάνουμε στο γκισέ, μας λέει η συμπαθεστάτη υπάλληλος της ΟΑ:
"Γιατί περιμένετε στην ουρά τόση ώρα; Αφού έχετε Business Class εισητήριο! Δεν πειράζει, δώστε μου τις αποσκευές και όσο θα περιμένετε μπορείτε να περάσετε στo lounge, για ένα drink..."
Πάλι καλά που δε με πέρασε και για το σοφέρ!!!

Τόσα ταξίδια έχουμε κάνει, τόσες χώρες έχουμε γυρίσει και μια φορά δε μου έκλεισες Business εισητήρια!!! Αν το διαβάσεις από κει που βρίσκεσαι, άκου το παράπονο και τουλάχιστον γυρώντας φέρε μου λούντζα... Εμείς εδώ, στην Αττική, τη χιονισμένη Αττική, θα κάνουμε luge στην Πάρνηθα! Και για να ζηλέψεις λίγο...

Καλό ΣΚΔ αγαπούλα μου! Καλα να περνάς και φρόνιμα!!
CrazyTourist1
Υ.Γ. Πάω να ετοιμάσω και καμια ταξιδιωτική ανάρτηση γιατί το χουμε παραμελήσει...Τώρα με τα χιόνια είναι ευκαιρία! Κερδίσαμε μια μέρα παραπάνω σπίτι γιατί μέχρι τις αρχές του Μάρτη θα τρέχουμε διαρκώς (ετήσια έκθεση προόδου, άρθρα, φορολογική δήλωση και άλλα πολλά...)

Σχόλια

Ο χρήστης moukelis είπε…
Πολύυυυυυυυυυυυ χιόνι τρελοτουριστάκια!Να ντύνεστε καλά να μη μας κρυώσετε,και καλό lounging!
Ο χρήστης Σοφία είπε…
Τέλειες οι φωτογραφίες! Αν ήμουν η Τρελοτουρίστρια, θα ζήλευα σίγουρα!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Στη Μύκονο πάει και της παραγγέλνεις λούντζα? :P

Να είστε καλά ;)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Moukelis, η τρελοτουρίστρια είναι σε ζεστά κλίματα και κάνει lounging! Εμείς μείναμε στα κρύα!

Είδες Σοφία...Πολύ χιόνι και δε λεει να σταματήσει!

Συμπαθεστάτη, από τη βικιπαιδεία σας παραθέτω: "Η λούντζα είναι αλλαντικό, τοπικό Κυπριακό προϊόν από καπνιστό χοιρινό κρέας. Τρώγεται συνήθως σε φέτες και συνοδεύεται το επίσης Κυπριακό, τοπικό τυρί, χαλλούμι. Επίσης γίνεται τηγανητή ή στη σχάρα." Από τη Μύκονο θα ζήταγα λούτσο! :P
Ο χρήστης KitsosMitsos είπε…
Βρε απ'την Κύπρο είναι η λούντζα. Λούντζα και χαλούμι, σα να λέμε τυρί και ζαμπόν.
Να σου φέρει και απ'τα δύο, πες της. Όσο για τα χιόνια, θα γυρίσει και δε θα σε πιστεύει, γι αυτό βγάλε κι άλλες φωτογραφίες!
Καλημέρα και καλή επιστροφή.

ΥΓ Για την προχθεσινή νίκη δε λέω τίποτε. Βλέπεις, κύριος!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Γεια σας!!
Το πόσο ζηλεύω το χιόνι δεν περιγράφεται!! Ας όψεται η ολυμπιακή που με απέκλεισε στην Κύπρο... Αποζημειώθηκα όμως! Είδα να χιονίζει στη Λευκωσία!!!
Ελπίζω σήμερα να πετάξω!!
Φιλιά πολλά!

Τρελοτουρίστρια

ΥΓ. Ζουζούνι μου θα δω τι μπορώ να κάνω σχετικά με τα τοπικά προϊόντα!!
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Επιτέλους!!!
Kαι μια φορά χιόνι "δικό" μας και όχι "εισαγόμενο"...
Κι' εσύ φρόνιμα...ναι;...Crazy tourist1
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Natassa είπε…
@ crazyT1
και γιατί δεν πήγες και συ μαζί με την τρελοτουρίστρια?

χάνονται τέτοιες ευκαιρίες??
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γέροντα να σε πληρωφορήσω ότι κυκλοφορεί και στο... φουστονήσι (έτσι μου το είπε μια φορά ένας τάριφ) η λούτζα και θεωρείται και τοπικόν έδεσμα :P

http://www.perizitito.gr/
product.php?productid=46710&page=1
Ο χρήστης Skouliki είπε…
καλησπεραααα πολυδουλεια και εχω πηξει
Ο χρήστης kiki είπε…
Πολύ large τύπος ο τρελοτουρίστας! Άφησε το κοριτσάκι του μόνο και αυτός έμεινε στα χιόνια! :-)))
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ει, γλαρένια, γιατί εγώ φρόνιμα; Άλλος σηκώθηκε και πήγε διακοπές τριήμερο στην Κύπρο!

Τι να κάνουμε natassa, δεν προλαβαίνουμε! Αν πήγαινε αυτή τη βδομάδα, ίσως και να πήγαινα...Τώρα που πήραν παράταση 2 βδομάδες οι προθεσμίες!

Συμπαθεστάτη, δεν ηγνώριζα! Με πιάσατε αδιάβαστο!

Σπέρα σκουληκάκι! Κι όσο για σένα KitseMitse, είσαι κύριος!

Βρε Κική, εγώ το άφησα το κοριτσάκι μου;;; ή αυτή με άφησε στην παγωνιά και πήγε στην Κύπρο; Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα...
:P

CrazyTourist1
Ο χρήστης jf είπε…
Sorry, αλλά μύρισα λούντζα και χαλλούμι και ...μπούκαρα :-))

Την καλησπέρα μου
Ο χρήστης Angel Vs Life είπε…
ante na xanaxionisei auto to s/k mpas kai doume aspri mera :o)
Ο χρήστης kiki είπε…
Την "άφησες" με την έννοια του "επέτρεψες" χαχα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
την έφερε τη λούντζα τελικά;;;
:)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Χαίρετε χαίρετε!
Καλως όρισες jf!!Και γω μύρισα αλλά δεν δοκίμασα!Δεν μου φερε...

Δεν εισακούστηκαν οι ευχές σου Angel! Και έμεινε και παραπονεμένη η τρελοτουρίστρια, που δεν είδε χιόνι!

Α!Έτσι το δέχομαι Κική μου!

Δεν έφερε cook!Δεν έφερε...

CrazyTourist1

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;