Για όλα αυτά...

Πέμπτη βράδυ, επιστρέφαμε από το γήπεδο (για τον απαράδεκτο Ισπανό δεν θα γράψω τίποτα γιατί δεν θα αποφύγω τις βωμολοχίες και το έτερο μου ήμισυ θα εκνυριστεί) και πριν την καληνυχτίσω:
-Αύριο το πρωι θα περάσω να σε πάρω κατά τις 10:30 να ανέβουμε στο γραφείο. Θα παω πριν να βγάλω διαβατήριο. Είναι εντάξει;
-Μια χαρά!Θα έχω ξυπνήσει νωρίτερα για να ταισω το γατούλη έτσι κι αλλιώς..
-Καλως!Καληνύχτα αγάπη μου!

Το άλλο πρωι...Είχε πάει 10:15 και δεν είχε ανοίξει το κινητό της, οπότε αποφασίζω να την πάρω τηλέφωνο στο σπίτι. Μια αγουροξυπνημένη φωνή το σηκώνει...
-Ναι?
-Αγαπούλα μου ακόμα κοιμάσαι; Τέλειωσα με την αστυνομία και έρχομαι...Δεν είχες πει θα ξύπναγες νωρις να ταίσεις το γάτο;
-Ξύπνησα αλλά ξανακοιμηθηκα!!!Έλα από το σπίτι και θα ετοιμαστώ σιγά σιγά..

Και πάω...Μετά από 20 λεπτά, φτάνω, μου ανοίγει με τις πυτζάμες...Πάω να ντυθώ, μου λέει!
Μετά από κανά δεκάλεπτο ακούω μια απεγνωσμένη κραυγή από το δωμάτιο!!!Πάω να δω ανήσυχος τι συμβαίνει και τι μου λέει:
-Γκκρρρ!!!Δεν ξέρω τι να φορέσω!Εσυ τι λες αγάπη μου;
-...
-Δεν βοηθάς έτσι...Καλα βγες έξω να ντυθώ!

Και το αποκορύφωμα, μετά απο κανά τεταρτάκι, και ενώ επιτέλους ήμασταν στο ασανσερ διαπιστώνει ότι φοράει καφέ μπότες...
-Μια χαρά είναι οι μπότες αγάπη μου. Μ'αρέσουν...
-Είσαι καλά;!;...Δεν βλέπεις ότι έχω πάρει μαύρη τσάντα! Θα ξανανέβω να αλλάξω τσάντα...
-...Είσαι άρρωστη!...
Γύρω στις 11:15 φύγαμε επιτέλους για τη δουλειά...

Για όλα αυτά (που έρχεσαι μαζί μου στο γήπεδο, που για τον γάτο σου ξυπνάς αλλά εμένα μ'αφήνεις και περιμένω, που ΠΑΝΤΑ η τσάντα ταιριάζει με τα παπούτσια σου) και για πολλούς ακόμα λόγους μετά από 6 χρόνια συνέχιζω να σ'αγαπάω...

CrazyTourist1

Υ.Γ.1 Αυτή η ανάρτηση θα έπρεπε να μπει το επομενο Σαββάτο, αλλά επειδή σήμερα μου έδωσες την αφορμή και την έμπνευση να την γράψω, επλίζω να μην σε πειράξει...
Υ.Γ.2 Για να πω και τον καλό το λόγο, μπορεί πριν από 2-3 παρασκευές να είχα απογοητευτέι με τις δημόσιες υπηρεσίες, αλλά αυτή τη βδομάδα το διαβατήριο το έβγαλα σε 15'...Φτού να μην τους ματιάσω!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αχ, τυχερή είσαι τρελοτουριστούλα που έχεις τόσο υπομονετικό άνθρωπο! Σπανίζει το είδος ξέρεις!

Και εγώ τον Ιούνιο έβγαλα διαβατήριο με μεγάλη ευκολία. Τον Μάρτιο όμως έπρεπε να ξαγρυπνήσω δύο νύχτες έξω από το Αστυνομικό τμήμα για να βγάλω νέα ταυτότητα...

Επίσης:

Τι να πούμε για αυτόν τον Ισπανό αλλά τι να πούμε και για εκείνον τον Αγγλο στη Ρώμη! Α ρε Βαρούχας που τους χρειάζεται!
Ο χρήστης tassoula είπε…
Ετσι είναι.Δίνεις και πέρνεις.Υπομονή ο ένας σε κάτι το ίδιο και ο άλλος. Να είστε πάντα έτσι καλά και να περνάτε όμορφα.
Καλό μήνα και στους δύο.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Χρυσό μου (με δικαννική προφορά) η τρελοτουρίστρια δεν είναι άρρωστη! Πολύ καλά έκανε. Τσάντα και παπούτσια πάντα το ίδιο χρώμα. Μη μας πουν και βλάχες-βλαχάρες-τελευταίες. :P

Καλημερούδια σας :)
Ο χρήστης moukelis είπε…
Ελπίζω ο μούκος να μην μπαίνει συχνά στο μπλογκ σας,γιατί θα θυμηθεί άπειρες παρόμοιες σκηνές και ποιος με σώζει...Καλό Σαββατοκύριακο!
Ο χρήστης Σοφία είπε…
Να είσαστε πάντα έτσι αγαπημένοι!

Όσο για το διαβατήριο, κι εγώ το πήρα πολύ εύκολα και γρήγορα. Που σημαίνει ότι δεν είναι όλοι άχρηστοι στην Ελλάδα, απλά κάποιοι δεν προσπαθούν :-)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γλυκε μου εσυ!!!πάντα έτσι να την αγαπάς και να της το δηλώνεις!!
...και για να μην τρελλαθείτε κορίτσια σας λέω πως το σετάκι ίδιο παπούτσι-ίδια χρώμα τσάντα είναι πλεον ...passe...μια γυναίκα που θέλει να ξεχωρίζει,επιβάλλεται να τολμά,να πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα :))
Ο χρήστης Μ είπε…
Με πρόλαβε η cook! Αυτό ακριβώς ήθελα να πω! με κάλυψες..

Όσο για εσάς τρελοτουρίστες, να τα χιλιάσετε βρε και να είστε πάντα αγπημένοι και κοσμογυρισμένοι!!!
Ο χρήστης KitsosMitsos είπε…
Όμορφα. Απλώς, όμορφα...

ΥΓ1 Αλήτης διαιτητής όντως. Κρίμα!

ΥΓ2 Κάτι κινείται στο δυσκίνητο δημόσιο τελικά.
Ο χρήστης tdjm είπε…
χαχαχα

Μα έτσι πρέπει...πως το θες δηλαδή...είναι σαν να ΄ξεκινάς εσύ να πας στη δουλειά και αντί να φοράς το καινούργιο σου σκαρπινάκι...να βάζεις βατραχοπέδιλα....Πάει ? Ε δεν πάει....

Με την ευκαιρία σας αφιερώνω το τραγουδάκι της Αρβανιτάκη....*** ΜΕΤΡΗΣΑ****

Καλή σας μέρα!
Ο χρήστης kiki είπε…
Τι ωραία! Τι καλά! Πάντα τέτοια! Καλό μήνα!
Ο χρήστης Βλαμμενος είπε…
όταν αγαπάς τον άλλο για τα "μειονεκτήματά" του είναι τότε που καταλαβαίνεις οτι τον αγαπάς πραγματικά...

καλά ταξίδια...
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Καλό βράδυ σε όλους!

Penny, εγώ και ταυτότητα σε 15-20' έβγαλα φέτος την άνοιξη. Με έχουν αφήσει άφωνο τα Α.Τ. Όσο για τον Ισπανό, όχι και Βαρούχας...Θα δείξω έλεος!

Καλό μήνα tassoula! Ευχαριστούμε...

E, ναι μη μας πούνε και τελευταίες! Και για να χουμε καλό ρώτημα, εσείς με ποιόν είστε συμπαθεστάτη ; Είδες η cook και η ετέρα συνονοματή σου Μαρία κ.-π, πιο πρώτοποριακή άποψη... Συμφωνώ! Κόντρα στο ρεύμα...

Να του πεις να μπει του Μούκου να βρω μια αντρική κατανόηση!

Ευχαριστούμε Σοφία! Αληθεύει.. Κάποιοι βαριούνται ή δε θέλουν...

Αντε βρε KitsoMitso, και ανησυχούσα !Έψαχνα άντρα και άντρα δεν έβλεπα στα σχόλια! Οπ, να και ο Βλαμμένος. Καλως όρισες και συ στο ιστολόγιο μας!

Γιατί βρε ξανθούλα να μην πάς με τα βατραχοπέδιλα στη δουλεια??Ε? Ποιό είναι το "ΜΕΤΡΗΣΑ"? Μ'αυτά του εντέχνου δεν τα πολύ πάω καλά! Ευχαριστούμε πάντως για την αφιέρωση...

Καλό μήνα και σε σένα Κική!

CrazyTourist1
Ο χρήστης tdjm είπε…
Να το το τραγουδάκι....






Μέτρησα τις πιο βαθιές μας διαφορές
κι ήταν η σχέση μας αυτές
χάιδεψέ τες αν τις δεις ποτέ
Κι έπειτα το χρόνο μέτρησα να δω
αν προλαβαίνω να σου πω
Από μένα πόσα δεν μπορώ

Ό,τι κι αν γίνει ένα να λες
πως μ'αγαπάς χίλιες φορές
πως μ'αγαπάς χίλιες φορές
κι εγώ...εσένα
Κι αν μείνει τ'όνειρο μισό
κι αν το φιλί χαθεί κι αυτό
Ένα να λες σαν να'ναι χθες
Πως μ'αγαπάς χίλιες φορές...

Έψαξα έτσι ένα ψέμα σου να βρω
να μην μπορώ να τ' ανεχθώ
και δεν βρήκα ούτε ένα
Κι έπειτα μέτρησα πάλι για να δω
αν είν'τα λάθη μου εδώ
και δεν έλειπε κανένα...
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Μπράβο βρε παιδιά, πάντα να είστε αγαπημένοι και μονιασμένοι εύχομαι:))
Για τον διαιτητή άκουσα κι εγώ διάφορα ακατάλληλα δι' ανηλίκους και από τους 3 άντρες μου που επίσης ήταν στο γήπεδο (σιγά μην έλειπαν;)
cook σε βρίσκω πολύ προχωρημένη και θα συμφωνήσω οπωσδήποτε μαζί σου, όχι τίποτ' άλλο μην θεωρηθώ και καμιά ....passe;))
Ο χρήστης Skouliki είπε…
ξυπνηστεεεεεε δεν νυσταζω
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δηλώνω συντηρητικούρα passe ξε-passe εγώ το παπουτσάκι το θέλω ασορτί με την τσαντούλα ΚΑΙ τη ζωνούλα :P
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Ευχαριστούμε και παλι για την αφιέρωση tdjm!

Ευχαριστούμε έλενα! Έτσι σας θέλω κορίτσια να σπάμε τα κλισέ και να ετοιμαζόματε και πιο γρήγορα. Αν δεν σε απασχολεί τι θα βάλεις γλιτώνεις καποιο χρονo ;)

Ούπς!Ένα νυκτόβιο σκουλήκι...Καλημέρα!

Ευχαριστούμε αγαπητέ σκύλε.

Δηλαδή, χρυσσσσό μου εχτές που βγήκα με καφέ παντελόνι και μαύρο πουλόβερ είμαι βλάχος-βλαχάρος-τελυταίος...:P
Ο χρήστης Στοχαστης είπε…
Καλα ρε εισαι σοβαρος; καλα σου λεει η γυναικα, πανε ποτε καφε μπότες με μαυρη τσάντα;;;; Απαράδεκτο απλα! :Ρ
Τρελοτουριστα1 όσο και να γκρινιάζεις ετσι την αγαπας και καλα κάνεις γιατι αυτη ειναι. Αμα μια μερα τα αλλάξει αυτά θα ανησυχησεις!!!

@Τρελοτουρίστρια: καποια ανάλογη ιστορια του ετερου τρελοτουρίστα;
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Για να αποκαταστήσω την τάξη πρέπει να πω ότι το ραντεβού ήταν στις 11:00 και όχι στις 10:30!!

Καφέ παπούτσια με μαύρη τσάντα και το αντίστροφο μου φαίνεται τραγικός συνδυασμός!! Για τα υπόλοιπα χρώματα δεν έχω πρόβλημα!! Ας πούμε καφέ παπούτσια με άσπρη τσάντα είναι μια χαρά!!

tdjm τέλειο το τραγούδι!! Ευχαριστούμε!!

Σας ευχαρισούμε όλους για τις ευχές σας!!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Α!! Ξέχασα!! Στοχαστή η ιδέα σου (εξαιρετική παρεπιπτόντως) θα υλοποιηθεί λίαν συντόμως!!! :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παλιές φωτογραφίες....

Μια νέα πρόκληση

Τρέξιμο; Ποια ; Εγώ; Εγώ;